Jak jsme rozdmýchali Bioflame
O klientovi
Firma Bioflame provozuje tři eshopy, biokrb-levne.cz, obklad-levne.cz a vino-stojany.cz, každý s jinou cílovou skupinou a jinou sezónností. Poptávka a vytížení týmu jsou tak rovnoměrně rozloženy do celého roku.
Situace
Spolupráci s klientem jsme navázali v době, kdy v prvním pololetí zaznamenal výrazné propady oproti uplynulému roku. Dohodli jsme se na marketingovém plánu, v němž budeme v rámci jednoho rozpočtu spravovat všechny eshopy s různou intenzitou podle sezónnosti.
Pro klienta bylo důležité, že výkonnostní kampaně pro celou ČR bude mít na starosti jediná agentura.
Po převzetí účtů jsme pro všechny tři eshopy vytvořili nové strategie a rozšířili kanály, na kterých budeme produkty propagovat. Konkrétně jsme se rozhodli pro Google, Facebook a Pinterest. Pro zvýšení konverzního poměru eshopu (aby se větší procento jeho návštěvníků změnilo na zákazníky) jsme také klientovi doporučili jeho optimalizaci.